סדנת מכירות טלפונית – "אמנות המכירה הטלפונית"
איך להצליח במכירות ללא מפגש פנים אל פנים!
שדרגו את יכולות המכירה שלכם עם סדנת מכירות טלפונית ייחודית המשלבת טכניקות מכירה טלפונית מתקדמות ומיומנויות תקשורת מותאמות למוקד טלפוני.
מטרות סדנת מכירות טלפונית
- שיפור אחוזי הצלחה במכירות טלפוניות.
- הגברת הביטחון העצמי של נציגי המכירות.
- פיתוח יכולת להתאים את סגנון המכירה ללקוחות שונים.
- שיפור יכולת ההקשבה והתגובה המהירה בשיחה.
- שיפור שביעות רצון לקוחות תוך הגדלת מכירות.
נושאים שילמדו בסדנת מכירות טלפונית
- יסודות המכירה הטלפונית.
- תהליך המכירה: מיצירת קשר ועד סגירת עסקה.
- זיהוי וטיפול בהתנגדויות.
- מיומנויות השיחה הטלפונית: שאילת שאלות/ הקשבה/שיקוף.
- שפה מקדמת/ מעכבת בניהול שיחות טלפוניות.
- שפת גוף טלפונית.
- ניהול זמן ויעילות במוקד טלפוני.
למה כדאי להשתתף בסדנא?
- כלים למכירה טלפונית אפקטיבית.
- תסריטי שיחה ומענה להתנגדויות נפוצות.
- תרגול מעשי וסימולציות מכירה טלפונית.
- טכניקות לניתוח שיחות וזיהוי נקודות לשיפור.
- כלים לניהול עצמי ומוטיבציה במוקד טלפוני.
- תכלס תוצאות: תצאו מצוידים במיומנויות מכירה מתקדמות, ביטחון מוגבר וארגז כלים להצלחה במכירות טלפוניות.
נושאים מרכזיים
- פיתוח שפה מכירתית אפקטיבית
- מודל שיחת המכירה הטלפונית
- מיומנויות בשיחת מכירה טלפונית
- התמודדות עם התנגדויות נפוצות
- ניהול רגשות ומוטיבציה במכירות טלפוניות
- פולו אפ- שיחות המשך עם לקוח
שיטת הנחייה
הסדנה תתקיים באופן פרונטלי ותתבסס על למידה חווייתית, תוך שימוש במגוון טכניקות וכלים המבוססים על שנים רבות של ניסיון ועבודה עם מוקדי שירות לקוחות ומכירות
משך סדנת מכירות טלפונית ופרטים נוספים
- משך הסדנה הינו גמיש ומתאים באופן אישי לצרכים הייחודיים של החברה שלך. נוכל לעצב את התוכנית יחד, החל ממפגש בודד להתמקדות בסוגיה ספציפית ועד לסדרה של מפגשים מקיפים.
- הסדנה מותאמת ל- 15-20 משתתפים.
- הסדנא מאופיינת בגישה אישית לכל משתתף ובכך אוכל להבטיח שכל משתתף יקבל את הליווי והתמיכה הדרושים לו על מנת להצליח.
- ניתן להתאים את תוכן הסדנא לצרכים הספציפיים של הקהל. לדוגמה התמקדות במכירה טלפונית של מוצר ספציפי או שירות, מכירה אישית ו/או מכירה באינטרנט.
קהל יעד
סדנת מכירות טלפונית – "אמנות המכירה הטלפונית" מיועדת לכל מי שמעוניין לשפר את מיומנויות המכירה שלו, להגדיל את המכירות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות.
הסדנה מתאימה במיוחד ל:
- נציגי שירות – המעוניינים להפוך אינטראקציות לשירות לקוחות להזדמנויות מכירה.
- נציגי מכירות טלפוניים – הרוצים לשפר טכניקות מכירה ולהגדיל מכירות.
- נציגי מכירות פרונטליים – המעוניינים לשפר יכולות שכנוע וסגירה.
- מנהלי מוקדים – רוצים לשפר ביצועי צוות ולפתח אסטרטגיות מכירה.
- עובדים המעוניינים לשפר כישורי מכירה – מכל מחלקה בארגון.
אל תפספסו את הזדמנות להפוך למאסטר במכירות טלפוניות ולהצליח בגדול!