איך להעניק חווית לקוח יוצאת דופן
סדנת שירות WOW תספק לך את הכלים והידע הדרושים כדי להעניק שירות לקוחות יוצא דופן. שירות לקוחות שיעלה על ציפיות הלקוח וייצור מעורבות ונאמנות ארוכת טווח.
מטרות סדנת שירות WOW
- שינוי תרבות ארגונית – לטפח תרבות ארגונית הממקדת את הלקוח במרכז ומעודדת את העובדים לתת שירות יוצא דופן ולפעול מעבר לציפיות.
- שיפור איכות השירות – להעניק לעובדים את הכלים והידע הדרושים כדי לספק שירות לקוחות מהיר, יעיל ומקצועי.
- יצירת חוויות לקוח בלתי נשכחות – ללמד את העובדים כיצד ליצור אינטראקציות משמעותיות עם הלקוחות ולהפוך כל מפגש לחוויה חיובית.
- העלאת שביעות רצון הלקוחות – להגדיל את שיעור שביעות רצון הלקוחות ולעודד לקוחות חוזרים.
- חיזוק המותג – לבנות תדמית חיובית של המותג באמצעות שירות לקוחות מצוין.
נושאים שילמדו בסדנת שירות WOW
- תפיסת תפקיד נציגי שירות.
- מה מגדיר שירות כשירות טוב?
- הבנת חשיבות שירות הלקוחות.
- הבנת ציפיות הלקוחות.
- מיומנויות שירות.
- שפה מקדמת ושפה שאינה מקדמת.
- טיפול בהתנגדויות ולקוחות מאתגרים.
- מודל שיחת שירות אפקטיבית.
- יצירת חוויות לקוח בלתי נשכחות.
למה כדאי להשתתף בסדנת שירות WOW?
- שיפור שביעות רצון הלקוחות.
- חיזוק המותג שלכם בעיני הלקוחות.
- הגדלת רווחים בעזרת הגדלת שביעות רצון הלקוחות.
- שיפור האווירה בעבודה ועלייה במוטיבציה של העובדים.
שיטת הנחייה
הסדנא תתקיים באופן פרונטלי ותתבסס על למידה חווייתית, תוך שימוש במגוון טכניקות וכלים המבוססים על שנים רבות של ניסיון ועבודה עם ארגונים ובעלי עסקים.
הסדנא תשלב ידע תיאורטי, מצגות, מודלים בשירות, סרטונים, תרגילים, תרגולים, סימולציות ודיונים קבוצתיים.
משך סדנת שירות WOW ופרטים נוספים:
- סדנת שירות WOW תכלול 2 מפגשים בני 6 שעות (כ- 12 שעות)
- הסדנא מותאמת ל- 15-20 משתתפים
- בין מפגש למפגש יינתנו משימות שמטרתן לתרגל ולהתאמן על הנלמד
- גישה אישית לכל משתתף ובכך אוכל להבטיח שכל משתתף יקבל את הליווי והתמיכה הדרושים לו על מנת להצליח
- קבוצת WhatsApp ייעודית למשך הסדנא ולאחריה במטרה לשתף, לחלוק, לחגוג ולהתלבט ביחד כדי להתקדם עם היעדים שכל אחד הציב לעצמו
- ניתן להתאים את תוכן הסדנא לצרכים הספציפיים של הקהל, תוך התמקדות בתפקידים ספציפיים, ערוצי שירות ספציפיים ו/או לפי רמת הניסיון של העובדים
קהל יעד
הסדנא שירות WOW מיועדת לכל מי שמעוניין להעניק חווית לקוח ושירות יוצא דופן ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. הסדנה מתאימה במיוחד ל:
- נציגי שירות לקוחות פרונטליים וטלפוניים.
- אנשי מכירות.
- עובדים הבאים במגע עם לקוחות (עובדי קבלה, צוות תמיכה טכנית ועוד).