מיתוג אישי בעולם של אי ודאות

עולם העבודה משתנה ללא הרף בעשור האחרון, אנו עדים "לשיבושים" רבים שמשנים את האופן בו אנו עובדים ומתנהלים.

מגיפת הקורונה היא דוגמה "לשיבוש" שמאלץ אותנו לבחון מחדש תפיסות והנחות יסוד קיימות ואת ההבנה ש"מה שהיה הוא לא  מה  שיהיה"…

בהרצאה אדבר על:

איך מתנהלים במקום החדש?

איך שומרים על חוסן בתקופת משבר?

איך משמרים את המותג שלנו גם בתקופות של אי וודאות?

"עקרון ההתקדמות" ואיך להיות מנהלי פרויקטים של העסק שלנו?

ההרצאה מיועדת לארגונים ולבעלי עסקים