איך להעביר את ימי החיפוש בטוב ולא לצלול?…

איך להעביר את ימי החיפוש בטוב ולא לצלול?

נודה על האמת לכל אחד יש ימים טובים ויש גם פחות…בתקופת חיפוש עבודה יש רגעים של תחושת סיפוק ופרודוקטיביות ויש ימים של תחושת תקיעות וקיבעון. מכיוון שאיננו יודעים מתי בדיוק יגיע הרגע שלנו זה מקשה ומעמיס אף יותר.

5 טיפים שעזרו לי בתקופת החיפוש לשמור על אנרגיות ומוטיבציה:

1.השקעתם ביום שעתים או שלוש בפרויקט החיפוש תפצו את עצמכם אח"כ זה יכול להיות קפה בפארק עם חבר או אפילו צפייה בסרט/ סדרה טובה. תקראו לזה תגמול על עבודתכם. כי בסוף זו עבודה להיות בחיפוש עבודה ונדרשת מכם השקעה.

2. קמתם נטולי אדרנלין- אל תכו על חטא! אין טעם להתיישב על המחשב לא לפני שעשיתם פעילות כלשהיא שאתם אוהבים: יוגה, מיינדפולנס, פילאטיס, אירובי או ריצה. פעילות ספורטיבית תורמת לא רק לכושר אלא מטעינה אותנו, ומחדדת לנו את המחשבה. אני נשבעת שהרעיונות הכי טובים שלי הם על ההליכון…

3.היו לכם ראיונות זה נהדר, לא מעט פעמים הייתם בטוחים שהמשרה שלכם וזה לא קרה…תזכרו לא תמיד זה קשור בכם. יש תהליכים בארגונים, קורים דברים שהם לא בשליטתכם. במקום זה פשוט לזכור מחר יום חדש ויגיעו התחלות חדשות.

4. חפשו ביחד עבודה לא סתם אמרו "או חברותא או מיתותא". למה להיות לבד כשאפשר לשתף פעולה? אם יש לכם קולגות, חברים שמחפשים תקדישו זמן לחיפוש ביחד, עזרה הדדית, טיפים וגם בוסט אנרגיה להמשיך על אף ולמרות הכול.

5.תכינו תכנית עבודה ולו"ז יומי למשימות שלכם לכל יום. לא צריך להתיימר לכבוש את העולם. פעולות ומשימות קטנות שתוכלו לעמוד בהן וגם לסמן לעצמכם בסיפוק שעמדתם בהן. זה יכול להיות 3 שיחות ליצירת חיבורים, הכנת 2 קבצי קו"ח מותאמים לדרישות משרה שאתם ממש רוצים, שיפור פרופיל הלינקדאין ועוד.

בהצלחה

תמונת אוירה מאמר