אני לא מחפש משרה זמנית", "אני מחפש יציבות"- מוכר לכם?

אני לא מחפש משרה זמנית", "אני מחפש יציבות"- מוכר לכם?

בעולם "מופרע" כמו שלנו המילה "יציבות" לא ממש מבטיחה חוף מבטחים עוד לפני שהגיעה הקורונה לחיינו כבר ראינו שוק תוסס ודינמי, טכנולוגיה, דיגיטציה ובינה מלאכותית נכנסו לחיינו ושינו את האופן בו אנו מתנהלים ופועלים ,את הרגלי הצריכה שלנו, ואף את העיסוקים שלנו.

ואז הגיעה המגיפה- העולם העסקי נכנס לכוננות ספיגה, ארגונים החלו במדיניות "רזה" ,להתייעל ולעשות חשיבה מחדש בחלק מהמקרים זה היה "מכה בכנף" ובחלק מהמקרים "רעידת אדמה" של ממש.

השאלה המתבקשת, האם ארגונים מחפשים היום עובדים?

התשובה היא כן אבל,…ארגונים מחפשים עובדים אך קצת אחרת במתכונת "זהירה" יותר, הם מגששים אט- אט ובוחנים מה נכון להם ומה לא איפה להשקיע ואיפה זה כרגע מיותר. ולמה לכם זו הזמנות אדירה?

לא בגלל שאני אופטימית חסרת תקנה… בכלל לא!

אלא כי גם ארגונים שפעם חשבו שלעבוד זה רק להגיע פיזית למקום עבודה או לעבוד 8 שעות ומעלה היא הדרך היחידה, מבינים שאולי יש מקום לבחון את הנחות היסוד האלה.

נכון אתם צודקים (בטוחה שתכף תשאלו) לא כל הארגונים נמצאים שם אבל יש לא מעט ארגונים שכבר מתחילים להבין שכנראה כדאי להם להיות שם.

יש כאלו "שטעמו" בתקופה הזו עבודה מבית וראו כי השד לא נורא…ואפילו אפשר להיות יעילים ותורמים גם כשלא מגיעים לשעות רבות במשרד.

אז… את תקופת המבחן הזה הם עושים אתכם ולכם כדאי להתחיל להסתכל על זה אחרת. מה הערך שלכם ומה תוכלו להביא למקום הבא בחצי/ רבע או חלק מהזמן ובתנאי שתתנו ערך אמיתי וזה יהיה לכולם.Win- win

אז בפעם הבאה שנתקלתם במודעה- משרה להחלפה/ זמנית/ פרויקט קצוב או מעין אלו אל תמהרו להגיד לא, תנסו ותתמודדו.

תוכלו להרוויח ניסיון ולעיתים בתחומים שמאד רציתם להתחזק/להתנסות בהם תוכלו להתפרנס בתקופה הזו ולהיות רלוונטיים תעסוקתית.

יתכן ותהיו כ"כ טובים שישקלו להרחיב לכם את התפקיד או להציע לכם אחד אחר. כשתרצו לקפוץ למקום הבא תהיו מחודדים ומוכנים אליו הרבה יותר

תמונת אוירה מאמר